Sıkça Sorulan Sorular

 

Müşterilerimiz Neden Bizi Seçiyorlar?
+ -

Cici Bebe Ayakkabı olarak müşterilerimize sipariş öncesi ve sonrası gereken ilgiyi göstererek doğabilecek olan olası memnuniyetsizlikleri gidermek için elimizden geleni yapıyoruz. Çocuk Ayakkabısı sektöründe müşteri odaklı çalışan bir marka olmak bizi birçok geleneksel çocuk ayakkabısı mağduru için çölde bir vaha haline getiriyor. Biz de tüm süreçlerimizde geleneksel ayakkabıcılardan çok çekmiş müşterilerimize iyi bir deneyim yaşatmak için var gücümüzle çalışıyoruz. İşin özünde Cici Bebe Ayakkabı olarak, en kaliteli ortopedik ilk adım, bebek ve çocuk ürünlerini, en uygun fiyatlarla ve en iyi müşteri deneyimi ile sizlerle buluşturuyoruz.

Kapıda Ödeme
+ -

Kapıda ödeme işlemi yapmak istiyorsanız, sipariş oluşturduktan sonra cep telefonunuza gelecek olan kapıda ödeme "ONAY" sms bağlantısına tıklayarak kapıda ödeme işlemi tamamlayabilirsiniz.

Siparişlerimde Değişiklik Yapabilir miyim?
+ -

cicibebeayakkabi.com.tr'den yapacağınız tüm alışverişlerde değişim ve iade hakkınız mevcuttur.

Şifremi unuttum, ne yapmam gerekiyor?
+ -

Üye girişi için kullandığınız şifrenizi unuttuğunuzda, anasayfamızda yer alan “ÜYE GİRİŞİ” bölümündeki “Şifremi Unuttum” seçeneğini tıklayınız. Şifre sıfırlama linkiniz üye olurken kullandığınız e-posta adresinize gönderilecektir.

Sipariş Neden İptal Edildi?
+ -

Ödeme kısımlarında alınamayan ücretler de Siparişiniz sistem tarafından otomatik olarak iptali gerçekleşir. Kapıda ödeme işlemlerinde cep telefonunuza gelen onaylama mesajını kabul ettiğiniz taktirde siparişlerinizde sorun olmayacaktır. Kredi kartı işlemlerinde Sistemimiz kesinlikle kredi kartı bilgilerinizi sistemde kayıtlı olarak tutmaz. 3D Güvenlik aşamasını geçtiğinizden emin olduktan sonra "Hesabım">"Siparişlerim" bölümünden kontrol sağlayabilirsiniz.

Ürünüm Yanlış Geldi Ne Yapmalıyım?
+ -

Müşterilerimizin mağdur olmaması adına daha çok çalışmaktayız. Ürününüz tarafınıza kargo halinde parçalanmış / ezilmiş / hasar görmüş olarak elinize ulaşır ise kargo görevlisine "Hasar tespit tutanağı" tutturmalısınız. Siparişinizin yanlış / eksik gelmesi durumunda " Çağrı Merkezi: 0 850 259 32 20 numarasından veya +90 850 259 32 20 whatsapp hattımızından bizlerle iletişime geçebilirsiniz. Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Üye olmadım. Siparişimi Nasıl takip edebilirim?
+ -

Üyeliksiz siparişlerinizde, sipariş takibi kısmına sipariş numaranızı girerek takipte bulunabilirsiniz. Ayrıca Çağrı Merkezi: 0 850 259 32 20 - Numarasından bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

Müşteri Temsilcisinden Sipariş Verebilir miyim?
+ -

Çağrı Merkezimizden bulunan müşteri hizmetleri bölümünden havale ve kapıda ödeme işlemlerinde siparişiniz alınabilmektedir. Kredi kartı / Banka kartı bilgilerinizi Kişisel verilerin korunması kanununa istinaden müşterilerimizin kendisinin vermesi gerekmektedir.

Hediye Notu Eklemeyi Unuttum. Ne yapabilirim?
+ -

Hediye notu ekleme işlemleri sipariş aşamalarında yer almaktadır. Saat 15:00'a kadar vereceğiniz siparişlerinizde hediye notu eklmeyi unuttuğunuz taktirde müşteri temsilcilerimiz aracılığıyla sipariş notunusu ekletebilirsiniz.

Ürünlerinizin fiyatlarına KDV dahil midir?
+ -

cicibebeayakkabi.com.tr’de satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: EN
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.